Die vraag wil Gemeentebelangen Noordenveld graag samen met jou beantwoorden

Peize en Altena over 10 tot 20 jaar; het lijkt misschien nog ver weg, maar deze vraag is wel degelijk relevant. Beslissingen die nu genomen worden kunnen direct of indirect gevolgen hebben voor beide dorpen in 2040. Gemeentebelangen Noordenveld is benieuwd hoe de inwoners van Peize en Altena over de toekomst van hun dorp denken.

Overdekt winkelcentrum of pretpark?

Is er voldoende ruimte voor woningbouw in Peize? Wat moet er gebeuren op de locatie van de oude Eskampenschool? Hoe moet de Brink eruit komen te zien? En waar rijdt het verkeer langs? Hoe aantrekkelijk is het centrum van Peize? Of is de tijd rijp voor een groot overdekt winkelcentrum in Peize? En hoe behouden wij het mooie groene karakter van Peize? Maar ook de Tichelwerk in Altena komen aan bod. Is hier plaats voor woningbouw? Of hebben de inwoners van Altena een veel beter idee? Een supermarkt? Een pretpark? Of toch een natuurspeelplaats? Kortom, genoeg onderwerpen om over te praten.

Gemakkelijk benaderbaar

Samenwerking met de bevolking is voor Gemeentebelangen Noordenveld altijd het uitgangspunt bij het opstellen en uitvoeren van plannen. Intensief contact met inwoners, verenigingen, ondernemers en organisaties is voor Gemeentebelangen de basis om succesvol te opereren. Niet voor niets vergaderde de fractie van Gemeentebelangen voor Corona met enige regelmaat op verschillende locaties in een van de dorpen in onze mooie gemeente. Gemeentebelangen vindt het essentieel om gemakkelijk benaderbaar te zijn voor onze inwoners.

Dinsdag 30 maart

Ook in Corona tijd zoekt Gemeentebelangen Noordenveld naar mogelijkheden om in contact te komen met inwoners. De online inwonerssessie over de toekomst Roden in het najaar van 2020 was daar een goed voorbeeld van. En dat smaakte naar meer. Dinsdagavond 30 maart wil Gemeentebelangen graag in gesprek met de inwoners van Peize en Altena over de toekomst van deze twee dorpen. Dat doen we via Zoom. Wil je meepraten? Meld je dan alvast aan via info@gemeentebelangennoordenveld.nl. Kijk voor meer informatie op onze website