De houten tribune maakt het voor het publiek wat oncomfortabel maar voor de 23 raadsleden en het vijfkoppige college van de Gemeente Noordenveld werd de eerste fysieke raadsvergadering sinds 26 februari j.l. op woensdag 9 september als zeer welkom ervaren. De Health Hub aan de 1e energieweg in Roden was het decor voor deze vergadering. Hier konden alle Corona-maatregelen in acht worden genomen.

Ingehaald door de realiteit

Echter de realiteit heeft ons weer ingehaald en sinds maandag 28 september zijn bijeenkomsten voor 30 personen en meer niet meer toegestaan. Samen met de medewerkers van de griffie, de bodes en eventuele plaatsvervangende raadsleden is het daarom niet meer mogelijk om de raadsvergaderingen fysiek te organiseren en is er weer besloten om online via Microsoft Teams te vergaderen. De raad vergadert woensdag 30 september weer online.

De vergaderingen zijn te volgen via de website van de gemeente Noordenveld.