Gemeentebelangen Noordenveld presenteert op dinsdag 2 april het Politiekcafé GB met Agnes Mulder. Zij was namens het CDA lid en fractievoorzitter van de gemeenteraad van Assen, lid van de Provinciale Staten en lid van de Tweede Kamer der Staten-Generaal voor ze op 1 juni 2023 directeur werd van VNO-NCW MKB Noord.

Agnes Mulder

Agnes Mulder (1973) is een echte Noorderling met een hele brede politieke kennis en een zeer nauwe betrokkenheid bij ondernemers. Zij studeerde internationale betrekkingen in Groningen, wat ook de plek was waar zij betrokken raakte bij de politiek. Na haar studieperiode werd Agnes Mulder statenlid in Drenthe namens het CDA en later fractievoorzitter van de gemeenteraad in Assen. Van september 2012 tot en met mei 2023 behartigde zij de belangen van het Noorden als lid van de Tweede Kamer der Staten-Generaal.

In een college Tour-achtige setting, onder leiding van wethouder Kirsten Ipema, neemt ze ons mee in de verschillen en overeenkomsten tussen deze drie politieke bestuursniveaus in Nederland en hoe we als Noord Nederland op de politieke agenda van Den Haag blijven staan.

Nodig je vriend, vriendin, collega, buurman of -vrouw uit!

Schrijf dinsdag 2 april in je agenda en neem iemand mee! Het Politiekcafé GB met Agnes Mulder, die om 19.30 uur begint in het Wapen van Drenthe in Roden, is een perfecte gelegenheid om potentiële nieuwe leden of zelfs raadsleden kennis te laten maken met Gemeentebelangen Noordenveld.

Aanmelden gewenst

Om een idee te krijgen hoeveel personen we kunnen verwachten willen wij je verzoeken om je hier aan te melden. Een mailtje sturen naar info@gemeentebelangennoordenveld.nl mag ook.