Op 26 april 2022 heeft onze oud-voorzitter Wim Stroetinga een Koninklijke Onderscheiding (Ridder in de Orde van Oranje Nassau) morgen ontvangen uit handen van Burgemeester Klaas Smid.

Op slinkse wijze was Wim om de tuin geleid en zo was hij extra vroeg uit de veren en in de kleren! Tevens waren er speciaal voor hem vrienden vanuit Winterswijk naar het mooie Peize gekomen. De heer Jager uit Winterswijk heeft alles in gang gezet om Wim deze onderscheiding te bezorgen wat echt zeer zorgvuldig gedaan was.

Onder belangstelling van familie en kennissen en een aantal bestuursleden van diverse verenigingen gaf Burgemeester Smid een voordracht van de functies die Wim in de loop der tijd bekleed heeft. Een indrukwekkende lijst mogen we concluderen, die dan ook terecht geleid heeft tot de onderscheiding van Wim, die uiterst verrast was natuurlijk.

Onder het genot van een kopje koffie en een heerlijk (oranje) gebakje werd er nog even informeel na gepraat. Wim heeft er enorm van genoten en we hebben uiteraard felicitaties overgebracht met een mooie bos bloemen namens Bestuur en Fractie van Kiesvereniging Gemeentebelangen Noordenveld.