De vergaderingen en bijeenkomsten van de Gemeente Noordenveld en de fractie van Gemeentebelangen Noordenveld zijn i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus t/m 6 april afgelast. Dat betekent ook dat wij op woensdag 1 april niet in Nietap aanwezig zullen zijn. Op dit moment is nog onzeker hoe de agenda er na 6 april uit komt te zien. Wij houden u via onze social mediakanalen, website en nieuwsbrief op de hoogte.

Contact

Mocht u graag in contact willen komen met de fractie, kunt u een mailtje sturen naar info@gemeentebelangennoordenveld.nl of ze persoonlijk benaderen. Op onze pagina ‘Wethouders en Fractie‘ vind u onze raadsleden en de mogelijkheden om persoonlijk contact met ze op te nemen.

Meer informatie

Voor meer informatie over de maatregelen en financiële regelingen verwijzen wij u graag naar de website van de Gemeente Noordenveld.