november, 2021

03nov19:0020:00Inloop voor inwoners in VeenhuizenPraat mee!

Feestdag details

In de tweede helft van 2021 organiseert Gemeentebelangen Noordenveld weer een aantal inwonersbijeenkomsten en fractievergaderingen op locatie.

Op woensdag 3 november ontvangt Gemeentebelangen Noordenveld graag de inwoners van Veenhuizen en omstreken. Van 19:00 tot 20:00 uur zijn inwoners, organisaties en verenigingen van harte welkom in gesprek te gaan met de fractie in het Verenigingsgebouw in Veenhuizen.

De dorpenronde van Gemeentebelangen is een reeds van inwonersbijeenkomsten en fractievergadering op locaties in een van de 26 mooie dorpen die Noordenveld rijk is. Contact met de inwoners en de vertegenwoordigers van de (belangen)verenigingen is de motor waar Gemeentebelangen op draait. Gemeentebelangen Noordenveld komt vrij op voor de belangen van de inwoners van Noordenveld en hoeft geen rekening te houden met landelijke partijbelangen. De input van de inwoners van Noordenveld is dan ook van groot belang.

Inwoners van Veenhuizen en omstreken zijn van harte welkom om een kopje koffie te komen drinken en het gesprek aan te gaan. Knelpunten kunnen worden benoemd, maar ook oplossingen of een visie voor de toekomst van Veenhuizen en omgeving kan worden gedeeld. Welke punten moeten worden toegevoegd aan de politiek agenda of kan Gemeentebelangen meenemen in haar verkiezingsprogramma? De Gemeentebelangers horen het graag!

Je bent van harte welkom!

(Woensdag) 19:00 - 20:00

Verenigingsgebouw Veenhuizen